tisdag 20 oktober 2009

Vilket väljer jag?!

Har varit hos frisören idag (Resultatet får ni senare)

Under de 3 timmar jag var där så passade jag på att fråga ALLT som jag undrade om hårvård.
Vi pratade om saltvatten spray, olika schamposorter (vilken hårtyp jag skulle välja för), permanent m.m.

Bland annat kom vi in på ämnet leave-in balsam för kluvna hårtoppar...
Både Ebba von Sydow och Elin Kling använder Redkens Antisnap och därför har jag länge varit nyfiken på den...
Eftersom Myran inte säljer Redkens produkter kunde Amanda inte säga så mycket om den, hon tipsade mig istället om en liknande produkt från joico...

Joico är, precis som Redken, ett amerikanskt företag och det har fått fina pris av ledande frisörer i hela världen.

Joicos "split end mender" är mindre, men betydligt billigare medan Redken är mer känt (här i Sverige) och dessutom använt av kändisarna...

Vilket tror ni att jag kommer att välja????

Inga kommentarer: