torsdag 8 oktober 2009

"Chanel-looken"

Det har inte blivit mycket skrivande i den här bloggen, det beklagar jag! Tyvärr är det så att min senaste månad bara har handlat om biokemi. Nu har skolan lugnat ner sig och jag gör ett nytt försök!

Jag tror inte någon har missat att "Chanel-looken" är het i höst.
Jag fullständigt älskar den!
Helt plötsligt fylls mina shoppingpåsar med "tant-kavajer", pärlhalsband och 2.55-kopior.
För några veckor sedan var jag i Stockholm, då fick detta följa med mig hem:
Väskor, Gina Tricot utom den stora svarta Chanelväskan, den kommer från Kreta.
T-shirt, Gina Tricot
Kavaj, Divided exclusive, HM
Pärlor, Glitter (Hittade även jätte snygga på MQ men då hade jag redan handlat dessa.)
Här ser ni, en mycket dålig bild, på en av mina Chanel-inspirerade outfits!

Inga kommentarer: