torsdag 22 oktober 2009

TreSemme

Ni har väl inte missat hysterin kring lanseringen av TreSemme i Sverige???
Frisörschampo som säljs i vanliga affärer till budgetpriser!

89 kr kostar en flaska på 900 ml.... Om ni inte går till Domus där säljer de just nu dubbelpaket med schampo och balsam till priset av en!!
Det missade ju jag och köpte mitt på Maxi...
Lite surt men samtidigt 180 kr för både schampo och balsam är inte speciellt dyrt (det är billigare än vad mitt ordinarie balsam kostar bara det)

Hur som, inlägget var tänkt att handla om mina tankar kring detta märke...
Nu har jag bara använt det en gång och det är lite för lite för att göra en ordentlig analys...

Håret blev i alla fall mjukt, men det kan vara leave-in balsamet från Redkens förtjänst...
Det är lika drygt som ett "frisörschampo" så jag antar att flaskan kommer räcka ett år för mig...

Spontant gillade jag inte doften men tycker helt klart att det är värt varenda krona, även om jag saknar lyxen att handla ett dyrt "frisörschampo"

Är man student och vill ha kvalitet är TreSemme helt klart ett bra alternativ!
Jag testade den som var för färgat hår, kanske luktar de andra godare.....

2 kommentarer:

Anonym sa...

Är man student har man inte råd med såna lyxvaror... Om man inte är du då...

Madde svarar: sa...

Två flaskor för 89 kr som garanterat kommer vara ett år om man använder dem rätt, tror jag nog man har råd med.... om man behöver schampo vill säga

De vanliga kostar väl runt 50 för två, nu vet jag inte hur länge de varar men om jag minns rätt tar de slut på typ 2 månader (rätta mig om jag har fel)