torsdag 3 september 2009

En vecka!

För en vecka sedan köpte jag mitt id-puder (som ni kan läsa om i inlägget under)
Jag hade hört mycket gott om det och kände att nu var det dags att prova.

Sedan dess har jag haft det på mig varje dag för att träna.
För det krävs träning och tålamod för att få det bra.
I morse kände jag äntligen att jag lyckats få ett täckande resultat.

Men framåt middag hade en del av det försvunnit.
Jag har väldigt röda kinder och vill gärna kamouflera dem.
Jag tänker öva lite till och blir det inte bättre kommer jag nog att köpa ett mineral veil (som är till för att fixera foundation och få det att hålla en hel dag)

Synd att det ska vara så dyrt bara! Samtidigt känner jag att kostar det så mycket måste det gå att få ett täckande resultat.
Eller vad tror ni??

Inga kommentarer: